Sengångare

Jag har varit som en sengångare hela dan. Varit så trött, så knappt vetat vad jag heter. Var en sväng på Ikea förut, skulle välja vår julklapp från Lars föräldrar. :) Vad de blev får ni se imorgon om jag hinner blogga före jobbet.

Åkte från Bosvedjan vid 21-tiden, hade väldigt svårt att hålla mig vaken i bilen. Men av nån konstig anledning så lyckades jag bli pigg när jag kom hem! Bra kanske, annars hade jag väl vaknat typ 3 inatt o varit pigg. :p
Sovit 12-13 timmar på 3 dygn, inte varje dygn alltså, utan sammanlagt. Haft 2 kväll/natt-pass under den tiden oxå, så kombinerat med för lite sömn kanske de inte är så konstigt att man kännt sig halvt förstörd. :p

Var även en sväng på lite andra affärer. Köpte bl a juliga underlägg, så nu är de iaf nått som påminner om julen i vår lägenhet. Har även en julduk o julgardin. ;-p
Ska försöka fixa lite mer till helgen, får väl se vad Gizmo o Nova tillåter att vi har framme. För dom är ju allt kattleksaker. ;-)

Sitter o lyssnar på Fronda nu. Fick ju höra deras jullåt typ 100 ggr i lördags, så gick o trallade på den hela natten igår. :p Blev lite nyfiken på vad dom gjort mer o märkte att dom tydligen varit med i Melodifestivalen.
http://www.youtube.com/watch?v=LDooWP85VmY&feature=related

 

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-12-10 @ 17:07:47 URL: http://anst86.blogg.se/

fina underlägg! ska ta kort på våra, så du får se dom också :) vi har matchande gardiner ;)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0