Namn på kattungarna

Nu har jag fått en del förslag på namn till busfröna:

Bonnie & Clyde
Kungen & Silvia
Sonny & Cher
Lois & Clarke
Carola & Runar
Ebba & Didrick
Nicke & Nilla
Elvis & Priscilla (Silla)
Ozzy & Kelly
Gizmo & Stripes
Posh & Becks
Rocco & .... <-- kommer inte ihåg tjejnamnet, men har redan bojkottat det förslaget :p
Mich & Pamela
Britney & Kevin (aldrig i livet!!)
Posh & Becks

Kom gärna med fler förslag! :) Har kommit fram till att killen nog inte passar att heta Gizmo, men funderar på att göra om de namnet till ett tjejnamn, så hon t ex kan heta Gizma. Blir ju lite annorlunda oxå. O han kanske får heta Ozzy eller Elvis. Men vi får se, vill ha fler förslag :-D

Ska göra mig klar för jobbet nu. :(

Ha en bra kväll!

/E

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: A.
2008-02-06 @ 19:02:51

okej, jag har det slutgiltiga svaret: Sune & Sofie :D

Postat av: sandradee
2008-02-06 @ 22:31:45

elvis och priscilla.. de är fränt tycker jag;)

Postat av: Hasse & Veronica
2008-02-07 @ 09:24:17

hur kan ni ha missat så bra kombinationer som
Bart & Lisa

Postat av: SaRa
2008-02-07 @ 19:09:12

Jag har det!!!!!!!!
Ceasar och Cleopatra!!!! Annars är jag helt såld på Nietzsche..eller skippa paridén och lägg ut massa pappersbollar med alla namnförslag så kan de välja själva!!
:p


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0