Välkomna!

Jaha... hur hamnade jag här då? Jag trodde ALDRIG att jag skulle bli en sån som skriver blogg, men nu har jag ju tydligen hamnat här ändå. :p
Hoppas på att få några läsare iaf, ska väl tvinga typ brorsan o kusin vitamin att läsa, så har jag iaf två. :)

Om jag känner mig själv rätt, så lär jag väl vara flitig i början, sen skriva mer o mer sällan o till slut lägga av helt. Som med allt annat. ;-)
Kan verkligen ingenting om sånt här o har usel fantasi, men efter att ha läst några kompisars bloggar, så blev jag inspirerad att försöka iaf.

Tänkte egentligen börja blogga redan förra veckan o skriva om mitt firande. Fyllde ju pensionär då, så nu går de bara utför. Har nog lyckats reta upp iaf en del av tanterna på jobbet genom att låtsas deppa över min ålder, de är ju nästan dubbelt så gamla. :p

Firandet var iaf toppen! Firade med familj o sånt på fredagen. Skulle bjuda på enchiladas, men planerna ändrades när vi hörde de i trappan, så blev tacos istället. Men alla verkade nöjda, speciellt mormor. Hon tyckte de var jättegott när de var starkt! :-D
Lördagen firade jag med kompisar, de var riktigt kul! Vi var över 20 i vår lägenhet, men konstigt nog blev de inte så varmt som de brukar kunna bli. Men hade stängt av datorerna o öppnat alla fönster en timme innan, så kan ju bero på det. :p Tur att de var plusgrader ute, annars hade väl mina stackars blommor dött.
Fick massa bra presenter under helgen, bl a flera "På stan-presentkort", presentkort på ticnet, ett spel (brainstorm), böcker, presentkort på pilgrim, restaurangbesök, presentkort på H&M, roliga grejer från typ Mique/Lagerhaus? mm.

Hmm... tänk att jag med min dåliga fantasi lyckats få ihop ett sånt här långt första inlägg, blir ju nästan stolt, även fast jag mest bara svamlat. :p
Det jag tänkte skriva om egentligen var att nu börjar de närma sig... nu är jag snart kattungeägare. Men vågar inte hoppas förrän de verkligen befinner sig i min lägenhet! Har iaf inskaffat bur idag, toalåda ska jag få från föräldrarna (de har en över), matskålar finns här sen förut o mat har vi oxå. Har även ett litet "klätterträd" som köptes för kanske nån mån sen. Hoppas de kommer tycka om torrfodret som Lars vann från Arken, de är ju en säck på 10 kg! Väldigt lyxigt att vinna en sån, kostar ju runt 500 spänn att köpa annars.

Nej, nu är de dags för tv tror jag. Svamlar mer imorgon.

Ha de bra!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: kusinvitamin
2008-02-03 @ 14:07:10

jasså, evasleva har skaffat blogg, hä va på tiden ;) jag antar att det var jag du menade 'kusinvitamin'? :) blogga flitigt ;) /A.

Postat av: Marie
2008-02-05 @ 13:02:05 URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

*kikar nyfiket in ja med =)
kompis till Vronka, kul med nya bloggar å läsa ha de gott kram*


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0