Bordershop

Igår var de filmkväll hos Sandra. De var kul, vi hann med 4 filmer :) Egentligen hade jag tänkt gå på fotboll, men ångrade mig i sista minuten. :p Gifflarna förlorade ju ändå mot Göteborg, så var väl lika bra att jag inte var där o såg matchen. ;-)

Imorgon är de dags att bjuda föräldrarna på middag. Hoppas de blir bra o att dom kommer tycka om maten. Vet inte till 100% än vad dom ska få. Men de lutar åt paj, sallad, bulgursallad, laxsnittar, räk-och avocadoröra o lite annat. Typ bufféaktigt. :) Till det blir de vin, har en 3 liters vinflaska som inhandlades på Bordershop i Tyskland. Lika stor som ett lådvin alltså, men snyggare. :p Men blir nog lite svårt att hälla från den i början, den är ju rätt så tung. Haha... :)

Borde ha förberett så mkt som möjligt idag, så de blir mindre att göra imorgon. Men har varit alldeles för lat, så blir väl den vanliga stressen imorgon. Har inte städat eller nånting. Så får väl se hur de går, hänger väl lite på hur länge man sover. ;-)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0