Jagad!

Vilddjuren jagar varann från rum till rum. Hittills på nån minut har dom tippat en köksstol, vält ett flingpaket o rivit ner den bärbara telefonen i golvet. Så får väl se hur bloggandet går. Kan ju inte låta dom vara hur vilda som helst, då kommer dom ju väcka alla grannar. ;-p

Idag har vi spelat minigolf. :) Det blev till slut jag, Catten, Sandra o Fällan som släpade oss dit i värmen. De var väldigt varmt idag, men vill inte klaga. Skönt att de är sommarväder för en gångs skull! :)
Sandra vann överlägset o jag kom trea. Var skitdålig på att koncentrera mig, speciellt när de gick dåligt. Då orkade jag inte ens försöka, så då gick de ju såklart ännu sämre. :p
Vi spelade vid Tonhallen, spelade ju gratis där. Fick ju ett kort med fem frispel sist vi spelade, eftersom de började regna då.
Haha... de var ju bara duggregn o de gjorde ju inte oss nått. Dessutom var de bara på några få banor o de var ju inte deras fel att dom mörka molnen kom. Men inte helt fel att få spela gratis såklart. ;-)

Förstod att de skulle bli varmt idag, de var ju 20 grader redan tidigt imorse när jag gick hem från jobbet. Enligt en termometer i stan var de 29 grader, får väl lita på den då. ;-)
Efter vår golfrunda så gick vi på stan. Var på Coffee House o köpte sallad, gott! Satt på uteserveringen där o vilade våra trötta fötter. Sen vandrade vi runt i massa affärer o shoppade.
Jag köpte bara två armband, ville snåla lite tills lönen kommer. Men imorgon kan jag shoppa mer. :p
Vi skulle ju gå på bio egentligen, men ångrade oss i värmen. Inte så frestande att gå på bio när de är nästan 30 i skuggan. :p

Imorgon har jag också massor att göra. Ska tvätta typ hela eftermiddagen o även gå på stan, bli bjuden på restaurang, mysa i hamnen mm.
På kvällen blir de spelkväll verkar de som, antagligen med alkohol. Men jag ska inte dricka, max en öl eller ett glas vin. Kan dokumentera när dom andra blir fulla istället. :p
Jag ska ju lägga mig i rätt så bra tid imorgon, måste ju kunna ta mig upp ur sängen på lördag. :-D

Haha... ser nu att busungarna har somnat på golvet i hallen, bredvid sina leksaker. Typiskt kattungar (o även vuxna katter) att somna där dom råkar befinna sig.
Lika bra att jag passar på att lägga mig jag också, ska ju upp tidigt.

Natti!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-07-25 @ 07:02:20

men vad du spelar minigolf! :) vi kanske får ta oss en liten tävling i gbg :) om vi hittar någon bana ;)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0