Jobbig natt!

Kom hem från jobbet för typ en timme sen. De var en lugn natt, men jobbigt ändå. Hade så ont i huvudet! :(
De började vid 24-tiden o sen blev de bara värre o värre... Mellan 2-5 gjorde de ondast. Kollade på klockan hela tiden o funderade på hur många minuter till jag skulle klara...
 
De var inte sån här vanlig huvudvärk som man har ibland, då hade de inte gjort nått. Utan de var sån där jobbig i ena sidan av huvudet, typ ovanför ögat, de gjorde så ont så jag mådde lite illa, blev yr ett tag, såg lite konstigt osv.
Inte alls trevligt... men försökte jobba på som vanligt ändå, kändes så fjantigt att gå hem pga huvudvärk. :-/
Tog Ipren, men de hjälpte inte de minsta. Hatar egentligen tabletter, o tar dom bara om jag känner att jag absolut måste, tur att jag hade en i skåpet iaf.

Sen fick jag skjuts hem av Wikman, de var snällt! Inte kul att vandra hela vägen hem när de gör sådär ont...

Nu ropar kudden på mig, börjar bli rätt så trött nu.

Natti! :)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0