Minigolf-rekord

Nu har jag varit lat när de gäller bloggandet igen. Vad har hänt sen sist då?
I lördags bjöds föräldrarna på mat o vin. Dom fick lite olika smårätter, typ som buffé. De blev lyckat, en riktigt trevlig kväll. :) Kattungarna visade sig från sin bästa sida o var rätt så busiga under kvällen, så sen sov dom nästan hela natten. Skönt! :)

Igår var de minigolf med gänget från jobbet. Jag vann!!! :p De var väldigt oväntat, me tanke på att jag nästan var sämst sist vi spelade. O den gången hade jag 70 slag! (pinsamt, jag vet). Men fanns dom som hade sämre. ;-p
Igår hade jag 46 slag, de lär jag inte kunna slå, för egentligen är jag usel på minigolf. :p Hade 6 ettor och 4 tvåor, jag har aldrig haft så bra förut! O ingen sjua! :)

Idag har jag varit på stan o vandrat runt. Köpte en glass som vi satt o åt i solen o kikade på folk. Satt säkert en timme o bara njöt av vädret, så nu lär jag va brunare än brunast. :p

Mitt öga börjar se lite bättre ut nu, har haft ont i det sen i tisdags. Gör fortfarande ont o är lite svullet, men borde gå över snart. Såg hemsk ut imorse, men tror jag lyckats sminka så de inte ska synas så mkt. ;-) Känns som när man har en vagel, men inte säker på att de är det, men antagligen. Haft de några ggr, men var länge sen sist.

Dags nu att börja göra sig klar för jobbet. Ha de!

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0