Minigolf

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. :) De där med varje dag är jag ju tydligen inte så duktig på, speciellt inte på sommaren. :p
Idag har jag haft tid, men ingen lust eller fantasi. Har haft tråkigt, men håller på att städa. Inte så kul, men de blir ju förhoppningsvis fint iaf :) Som de ser ut nu så vågar man ju inte släppa in nån i lgh.

Igår var vi ett gäng från jobbet o spelade minigolf i Skönsberg. De var jag, Sofie, Elin, Catrin, Rickard, Wikman o sen kom även Lina o Bäck dit. :-) De var kul att spela! Fast ingen var väl speciellt duktig, speciellt inte jag :p Kommer inte ihåg vem som vann, men jag kom inte sist iaf. Både Sofie o Lina hade sämre. ;-p

Nu är de dags att göra sig klar för jobb, men sen är de helg! :)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0