Ont... :(

Ännu en lugn natt avklarad o nu är de HELG!!! :) Ledig till måndag, bra så min axel kan bli som vanligt igen. Hade lite ont i den igår, vet inte vad jag gjort. Kan ju inte direkt säga att den blev bättre efter en kväll/natt på jobbet, även fast de var lugnt. Hoppas de gått över tills jag vaknat, inte kul när de gör ont ju... :(

Nu ska jag lägga mig, måste ju upp snart igen. Ska kanske träffa Sofie o Elin på stan kl 13, måste alltså gå om 5 timmar! Usch, jag kommer försova mig. :p Om jag inte orkar släpa mig dit så är de iaf minigolf kl 14, de ska bli kul! :) Sen ska vi äta o bio, vet ej film än. Tips nån?



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen
2008-07-24 @ 23:16:13 URL: http://designadinblogg.se

ja, det hoppas jag med.. skulle vara såååå otroligt skoj att få den!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0