Fredagen den 13:e

Idag ska jag på stan med lite folk, vet inte än exakt vilka de blir, men iaf Catrin o kanske resten? :) Som vanligt så är jag tidsoptimist. Satte mig här ett tag medans disken ligger i vatten o självklart så fastnade jag ju här. :p
Måste nog stressa iväg o tvärställa mig i duschen (som min käre kusin skulle ha sagt, är de bara i västerbotten man säger så?) ;-)

Kändes nästan som jag var förkyld när jag vaknade, men beror nog bara på att jag sover med fönstret på glänt. Typ alltid snuvig när jag vaknar, men nu börjar de bli lite bättre. De jag inte kan förstå är hur termometern i skrubben kan visa 30 grader o jag fryser!! Måste bero på att jag är trött eller nått? =)

Dom ringde från jobbet även idag, men idag hade jag iaf en bra anledning till att tacka nej. Ska på grillfest med grannarna här på vår uteplats. :-D

Nu är de dags för en varm dusch så jag slutar frysa :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lovisa
2008-06-17 @ 21:40:51 URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Hade du otur på fredag den 13:e?


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0