Grattis Turkiet!

Idag har vi varit på en jättemysig utflykt! :) Visste inte riktigt vad vi skulle göra, hade ju inte velat planera nått, bara ta dagen som den kommer. De slutade med att vi hamnade i Härnösand på Murberget eller va de heter.
De var riktigt tradionellt midsommarfirande där, med majstång, dansuppvisning, spelmän, säckhoppning o annat som hör till. Var kul att se, måste va flera år sen jag var på nått sånt senast. :p
Satt där i solen o myste o åt glass, hade en riktigt bra dag! :-D

Sen åkte vi vidare på utflykt, runt på massa vägar överallt, kom inte hem förrän typ kl 20. :p
Då blev de fotboll, men jag tyckte de var lite tråkigt, så jag såg bara förlängningen. Vilken förlängning! Kan hända mkt i slutet oxå tydligen.
Grattis Turkiet! Dom var värda att vinna, dom slutade aldrig att kämpa. :-D Min stackars kompis Sirma var nog ett nervvrak verkade de som, jag förstår henne. ;-)

Har suttit o ändrat lite på min design nu igen, får till mer o mer saker. Bl a har jag fixat med rubriker, infotext om mig själv under profilbilden, datum, kommentarer o annat. Är ju så dålig på de här med att fixa färg, teckensnitt o sånt, men börjar lära mig, så de går iaf snabbare än igår. :p

Nu verkar kattungarna lugna, så ska nog passa på att sova snart. Dom har rivit ner massa saker här ikväll, dom har varit superbusiga. Bl a har jag fått sopa blomjord o skärvor från en blomkruka. Inte lätt att ha småbarn. ;-)

Natti!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Erik
2008-06-21 @ 03:37:57

Trevlig midsommar på dig Eva



Hoppas du får en fortsatt trevlig semester med skumma utflykter och må dina blomkrukor förbli hela!

Postat av: Rozie
2008-06-21 @ 17:00:13 URL: http://blogg.aftonbladet.se/24185/

Hahahaha, kattungar är så busiga. Känner igen det där. Har två birmapojkar. Fick hem dem 1/3-08. Det var många blomkrukor och porslinsföremål som åkte i golvet den första tiden. Pussa på dem från mig =O)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0