Jag har makten

Hyttindelningen är klar! :p
Så började min blogg, blev avbruten av ett sms där jag fick ett till ja. :) Då blir vi ett ojämnt antal, men väntar ju fortfarande på svar från 5 st. Märkte dessutom att jag glömt bort en person som tackat ja på facebook, slarvigt av mig. Han var en av dom första som tackade ja där, o ändå glömde jag ge honom en hytt. :p

Dessutom är de bara en preliminär hyttindelning för att bokningstanten ville ha det. Sen får väl folk bo som dom vill när vi kommer på båten. :-D




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Thomas
2008-06-13 @ 04:07:09

Det var aldrig mig du glömde? (A)

Postat av: Eva
2008-06-13 @ 13:21:23

Nej, de var Johan Fälldin som jag glömde, eftersom jag går efter två listor o han inte stog med på listan jag gjorde på jobbet. :)

Postat av: sandradee
2008-06-16 @ 11:20:38

vem ska jag få sova med då??;)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0