Jiddra inte med Zohan

Var o såg den på bio idag, den var rätt så ok, men lite överdriven ibland. Men när man ser nått gratis så har man inte så höga krav heller :p
Finns de nån som skulle vilja klippa sig på den salongen o ha honom som frisör? Haha... :)

Före bion blev de kinamat hos mig, gott som vanligt! O de blev massa över, så får väl äta resterna imorgon. Vi köpte ju varsin rätt, o de är ju så mkt i dom där askarna så man orkar inte äta allt. Men bra att dom inte är snåla. :-D

Hade superstressigt innan, hade lovat Pernilla att stå utanför min port kl 16 o de klarade jag, eller den var iaf max 16.01. ;-p Men jag såg nog rätt så rolig ut, hade bara slängt på mig några kläder, håret var blött o jag var osminkad. Klev ju ur duschen ca 5 min innan hon skulle komma!!
Tur att vi skulle tillbaka till mig sen så jag kunde fixa till mig lite före bion. :)



Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0