Linda Rosing

Haha... råkade snubbla in på hennes blogg förut, vet faktiskt inte hur jag hamnade där. Underhållande att läsa iaf :p

Natten mot idag gick superbra! Jag hade ju samtal med min lagledare. Eftersom jag hade de på rasten så fick jag gå hem tidigare, redan kl 5. De kändes underbart!! :-D Samtalet tog ca 2.5 h! Trodde inte de skulle ta så lång tid, men vi hade tydligen mkt att prata om. Han är ju väldigt duktig på att prata o när jag hade kommit igång så pratade jag ju massor oxå. :)

Jag är så trött, så vet knappt vart jag ska ta vägen. Sitter här för att försöka vakna så jag kan göra nått vettigt av den här dan. Bestämde mig för att sova lite, måste ju vända på dygnet nu när jag inte ska jobba natt på ca 3 veckor. Men risken är istället att jag somnar i soffan ikväll, o sen ändå är pigg på natten. ;-)

Kattungarna tyckte att jag var tråkig när jag sov. Första timmen efter att jag hade lagt mig tror jag dom väckte mig minst 10 ggr. Dom var på bushumör o tyckte att jag var världens tråkigaste matte som låg o sov :p Till slut så somnade jag, eller så var jag för trött för att reagera.

Nu ska jag in i duschen o försöka vakna, de borde hjälpa lite iaf. :)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0