Mkt som vanligt...

Idag är de massor med saker som måste göras, så jag har bara mellanlandat här en snabbis. :) Ska skynda mig att tugga i mig en macka o sen sticka iväg. Har så mkt som måste göras den här veckan, så lika bra att beta av så mkt som möjligt idag. :)

De var helt omöjligt att somna igår, de var så varmt o jag var alldeles för pigg. :p Men till slut så lyckades jag, så har iaf sovit nästan 6 h. Lite mer än dom 3 h de blev igår iaf. :p

Jag måste be mamma tillverka ett nät att ha till sovrumsfönstret, så de går att ha öppet dit, utan att de kommer in insekter... och viktigast av allt, så inte kattungarna går ut på taket!

Nej, nu är de dags att stressa iväg. Jobb ikväll, men har bara kvällen som tur är :)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0