Ny blogg-design

Som ni kanske ser så har jag ändrat lite på min sida. :-D
Har gjort ändringar lite här o där, en del kanske inte ser nån mer skillnad än att dom blå blommorna har blivit en vit tegelmur och att rubriken har ändrat färg. :p
Jag är ju så usel på HTML-koder, så de tar ju minst 100 år för varje liten grej jag ska ändra. Men men... kul ändå att testa.
Hittade ju en sida med färdiga stilmallar, några av dom såg ju bra ut, men känns lite roligare att försöka göra nått själv, än att sno en hel färdig sida nånstans. ;-)

Idag har de varit besök här, de var trevligt som vanligt. Men känns nu att jag är extremt trött. La mig ju sent eftersom jag inte lyckats vända på dygnet än, o sen skulle jag upp 8 (dom kom 9.30). Bara jag kan hålla mig vaken på jobbet ikväll så är de lugnt, slutar kl 23. Bara bra om jag kan vända på dygnet sen... för efter 23 ikväll så är de SEMESTER!!!!!

Ska ringa mamma nu o höra vad hon o mormor gör. Mormor o Östen är på besök i stan, så jag ska dit o träffa dom före jobbet. :)

Have a nice day!



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sofie
2008-06-19 @ 23:25:48 URL: http://sofiiie.blogg.se/

fin melonklocka ;)

Postat av: Anna
2008-06-20 @ 09:50:02 URL: http://anst86.blogg.se/

designen blev bra, vad duktig du är som fixar det själv! :) jag kanske ska ge det en chans till, satt ju flera timmar i våras och försökte, till ingen nytta, ha ha :p


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0