Nyss flyttat

Jaha, nu har jag blivit flyttad. När jag skulle logga in stog de att jag hamnade i flytt-kö till nya bloggen, men tydligen så blev jag flyttad på en gång. Blev lite orolig där att jag inte skulle få blogga nått nu på morgonen. :p

Men har iofs inget viktigt att skriva, o inte så mkt tid heller.
Måste försöka hindra busungarna från att ta sig upp i takfläkten. Dom vill väldigt gärna dit, men än så länge är dom inte tillräckligt stora för att kunna hoppa dit. De är senaste veckan som dom upptäckt att den finns, eftersom jag måste ha igång den hela tiden för att stå ut i den här bastu-lägenheten.

Dom verkar iaf ha haft party inatt, de var ju "föräldra-fritt" här tills jag kom hem från jobbet strax före 7. Som tur var verkar blommorna ha klarat sig den här gången. Istället hade dom dragit ut sina filtar på golvet, vält kattburen, brutit sig in i skafferiet o dragit ut flera nudelpaket på golvet mm. Dom är riktiga busfrön! Nu flyger dom mellan rummen o jagar varann, så väntar väl med att försöka sova tills dom lugnat ner sig lite. ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2008-06-04 @ 14:00:02 URL: http://draken77.blogg.se/

Visst e de härligt med dom små liven skratt iaf när man kan skratta åt eländet, spelar ingen roll om de gäller barn eller djur :)

Hoppas du får en bra dag. Kramis


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0