Sommar!

De är så härligt väder, idag är de bara 24, men nästan skönt på nått sätt att de inte är varmare, efter dom varma dagarna vi haft senaste tiden. Sen ska de ju bli 28-30 tors-sön om jag fattat rätt?

Den här veckan är rätt så lugn, slipper ju jobba tors natt o fre kväll eftersom de är röd dag på fredag. :) Skönt att få lite extra ledigt, men ändå betalt.
Dom ringde från jobbet för typ 2 h sen, jag satt länge med mobilen i handen innan jag svarade. De var nog på gränsen till att dom skulle lägga på. ;-)
Svarade iaf, så inatt ska jag jobba extra 23-06. Trodde faktiskt att dom skulle sluta ringa snart, med tanke på hur maj var. Men men... snart är de semester iaf, två veckor kvar nu! :-D



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sandradee
2008-06-04 @ 18:25:07

hehe, ja sket i att svara:P orkar verkligen inte jobba natt:P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0