Stressad

Jaha, då är man stressad igen då... som vanligt. Börjar jobba om 1,5 h o har massor att göra innan, så därför sätter jag mig o bloggar :p
Nej, tänkte bara skriva lite kort o berätta att de är bättre nu, pratat med den jag skrev om imorse o hört att han har de bra. Gjorde de för några timmar sen, så kan andas ut nu. Var så extremt orolig så visste inte vart jag skulle ta vägen... usch ;-(

Har tillbringat hela eftermiddagen med att fixa massa inför slutet av juli. Mailat, smsat, pratat på msn med typ alla som ska med o kontaktat Lönns buss o sånt. Mkt som ska fixas. :) Tur att Elin är en sån bra medkumpan, tack!
Nej, nu är de nog dags att äta, sist jag åt var väl drygt 24 h sen, så känns som jag kanske borde slänga i mig nått före jobbet. Inte haft tid o lust att äta, men börjar bli lite hungrig nu. :p

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0