Gizmos ofrivilliga bad

Ikväll har jag haft tjejmiddag. Gick riktigt bra, trots att jag är usel på att planera o som vanligt var superstressad på slutet.
Jag bjöd på välkomstbål o ost o kex när de kom. Sen till middag fick de grillspett med ris, två såser o sallad. Dryck blev som vanligt cider o vin. :) Till efterrätt fick de glasstårta, vet inte riktigt vad den heter. Man gör den med typ ägg, grädde, philadelphiaost och digestivekex. :)
Hade köpt chokladtryffel i finland, den var riktigt god. Baileys-tryffeln var inte lika god, nästan lite för stark. :p

Jag trodde de skulle bli utgång oxå, men de blev de inte. Var helt säker på att iaf Sirma o Micaela skulle ut, eftersom de stannade längst. Men vid ca 1.30-tiden gick de hem. Jag blev för trött för att gå ut. Var skönt att stanna hemma oxå, o slippa gå ut i halkan o regnet. ;-)
När sista gästerna hade gått skulle jag på toa. Hann bara öppna toalocket så kom Gizmo springande med en väldig fart. Självklart så hoppade han upp på toan där de inte fanns nått lock, o ramlade rätt ner i toaletten!! :) Stackars liten, han såg så förvånad ut. Jag skyndade mig o lyfte upp honom o tvättade honom. Tur att de iaf var rent vatten i toan.

Nu är jag riktigt trött, men inte kattungarna. Ska göra mig klar för att sova o sen se om de oxå blir trötta. Annars får jag väl försöka sova iaf. Bollen med bjällran är iaf borta, men de hittar den säkert när jag somnat. :p

Sov gott!

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0