Glad påsk!

Nu är jag här igen. Var ju typ 100 år sen jag skrev sist, men har ju bott på jobbet, så har verkligen inte haft tid o ork.
Senaste 11 dagarna har jag jobbat 10, av de var det 8 kväll/nätter, så inte konstigt att man var trött o sliten igår. Idag är jag iaf ledig o är det enda till tis kväll. Så skönt!!

Nu i påsk har jag inget planerat. Ska vara kattvakt åt föräldrarna, så ska väl vara en del på Sidsjön o en del hemma för att umgås med kattungarna. Det märks på de hur glada de blir när man är hemma, speciellt när vi är hemma båda två. Trodde inte sånt skulle göra nån skillnad, men man märker verkligen det på dom. Svårt att förklara hur det märks, men det är kul att se att de gillar oss. :)

Har fått höra från två att de var länge sen jag skrev blogg, att jag blivit sämre på det. Men är det några fler än de två som läser?
Ni som läser, lämna en kommentar till det här inlägget, så jag vet vilka läsare ni är. :)

Glad påsk!

Kram

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Hasse & Veronica
2008-03-21 @ 23:50:55

jamen blogga mera för bövelen ;P
Kram o Glad Påsk från oss :D

Postat av: elin
2008-03-27 @ 15:01:06

Klart jag läser, de vet du ;)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0