Shopping

Igår hade jag o mamma shopping-dag. De började med att hon skulle ha nått tyg till markiser som hon hade hittat på internet. Affären låg i Gnarp av alla ställen! :p Så jag följde snällt med som sällskapsdam. Gillar ju utflykter o hade dessutom inget planerat för dagen. :)
Sen när vi kom tillbaka till S-vall så åkte vi vidare till Birsta. Där var vi på flera affärer, så lite handlat blev det iaf, trots att jag inte skulle ha nått från början. ;-)
Jag köpte två mjuka tygbitar som vi ska ha som filtar åt kattungarna., en mascara som några kompisar tipsat om, en blus/skjorta som jag ska ha på lördag, en boll o två nya råttor åt barnen mm.

Ska äta middag o ha drinkkväll med tjejgänget från jobbet imorgon. De ska bli kul! :-D Sen ska vi kanske vidare till en annan fest som Pelle ska ha, verkar som han bjudit hur många som helst, så får väl se om vi får plats. :p

Idag har vi tvättdag, har precis startat maskin nr 5 och 6, så tvättberget minskar. ;-) Har nog "bara" 2-3 maskiner kvar nu.
Sen ikväll kommer brorsan, Veronica och Roger hit. Vi ska äta tillsammans o dricka vin o spela spel. Ska bli riktigt skoj! :-D

Nej, dags att städa lite i köket o fixa lite saker innan gästerna kommer om ca en timme.

Ha en bra kväll! Kram

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Hasse & Veronica
2008-03-08 @ 12:48:19

Hej o tack för senast! Vi hade jättetrevligt!
Jag ligger med 38,5° feber idag så tar det lilla lugna bara..
får styra upp nåt mer framöver :D
Kram på er

Postat av: anna
2008-03-08 @ 16:11:54

trevlig helg, ta't lugnt ikväll ;) kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0