Trött

Hmm... jag hade tänkt blogga o lite annat. Men precis nu när jag loggade in här så kom Gizmo tassande o är på sitt bästa myshumör. Så får se hur mkt han tillåter mig att skriva. Han kollar väldigt intresserat på mina fingar nu när jag knappar på tangentbordet iaf. Som vanligt så tror han väl att jag busar med honom, han o Nova tror ju att vi busar med dom vad vi än gör. :) De är så charmiga.
T ex när man ska klä på sig eller bädda sängen, om de är vakna o i närheten så kommer de springande på en gång o börjar hänga i överkastet eller kläderna. :)´
Nu har han lagt sig här bredvid tangentbordet, är ju lite bättre än Nova iaf, hon brukar ju lägga sig PÅ tangentbordet. :p

Jag är så trött, sov för lite både igår o idag. Inte så bra med 5-6 h sömn när man jobbar 13 h pass på jobbet. Bor ju på jobbet den här veckan, har mån-tors kväll natt, städfredag o sen sön+mån kväll/natt. Blir mååånga timmar det, ska bli skönt på tis morgon när det är över. :p Mån-fre har jag 55 h på jobbet, ska bli skönt att vila på lördag så jag orkar med sön kväll/natt o mån k/n. ;-p

De är riktigt pissväder ute, regnet öser ner o har gjort det hela dan. Jag vill ha sol o varmt ju! :) Men hoppas sista isen försvinner nu iaf, rätt så mkt is har ju försvunnit, så mest bara grus nu. De är bra, så man slipper halka o slå ihjäl sig så fort man kommer utanför dörren.

Igår var de en mäklare här för att värdera vår lägenhet. Hon sa att den är jättemysig o att utgångspriset blir absolut minst 300 000, antagligen rätt så mkt mer. Hon hade sålt en 2:a som var lite mindre än våran o dessutom 10 min gångavstånd längre från stan. Den hade utgångspris 300 000, men såldes för 580 000. De lär ju ha varit nöjda iaf. :p Men de hade bytt kyl, frys o sånt, så vi kommer inte få ens i närheten av det priset.
Men grannens lägenhet såldes iaf för 425 000 tror jag, o den är oxå mindre än våran. Vi lär ju få mer än de 190 000 vi köpte den för iaf. :)

Nu ringde Lars, han är på väg hem med mat. De ska bli gott! :) Orkade inte laga mat idag, har ju inte så mkt hemma för tillfället. Bl a så är alla våra frysgrejer hos mina föräldrar, eftersom vi haft 8 h strömavbrott idag. Det var ett planerat strömavbrott, så vi var förvarnade som tur var. :)

Ha en bra kväll, trots regnet!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Hasse
2008-03-12 @ 21:10:59

min stora fråga e ju såklart: -Ska ni flytta?!
:P

Postat av: anna
2008-03-14 @ 19:04:31 URL: http://anst86.blogg.se

jag undrar desamma :)

Postat av: Eva
2008-03-21 @ 22:45:01

Nej, vi ska inte flytta. Men håller ju utkik lite då o då efter lägenhet. Skulle ju inte vara helt fel med en 3:a med balkong. :)
Men vi var mest nyfikna på vad lägenheten kan vara värd o värderingen var ju gratis, så lika bra att passa på när de har det erbjudandet :-D


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0