Ångest

De låter som folk har ångest i parken, de skriker o håller på. Men de är nog bara fulla. :p Verkar ju va fest där ikväll, de är ett tydligt sommartecken.
Har ju varit toppenväder idag oxå, de var 23 i skuggan redan vid 11 imorse. Sen vet jag inte hur varmt de varit resten av dan, jag lämnade ju stan då o stack upp mot Höga kusten. :)
De var mysigt med utflykt, orkade inte göra nån avancerad matsäck, men de blev iaf potatissallad, rostbiff, baguette o lite sånt. Gott! :) Vi kom hem vid 19-tiden. Jag var inte så bra sällskap på hemvägen. Somnade typ vid Härnösand o vaknade en gata hemifrån. Så kan de gå... :p 

Nu ikväll har jag inte gjort nånting o de har varit såååå skönt! Härligt att bara ta de lugnt o inte ha nått planerat när man väljer de själv. När de inte är självvalt så är de ju inte lika kul. Men efter några stressiga veckor så kände jag att de skulle va skönt att bara va själv ikväll. Se på tv/film, läsa kanske, slöa vid datorn o bara göra ingenting med gott samvete. ;-)

Nu ska jag leta fram lite leksaker åt buskatterna. Tror att de flesta har hamnat under soffan igen. ;-)

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0