Ångrar mig

Jaha... nu skulle de alltså vara helg. Men i ett svagt o nyvaket ögonblick så råkade jag ju tacka ja till att jobba extra... IGEN!  Vet att jag hade sagt att jag inte skulle jobba nått mer extra på ett tag, men hjärnan var inte riktigt vaken när jag pratade med Roger. Så nu är jag snart uppe i 36 h extra i maj förutom mitt vanliga schema o de är halva månaden kvar!
Gizmo väckte mig o var hungrig, så jag stapplade upp för att ge dom lite mat. De var då Roger ringde. Gizmo gillade inte att jag började prata i tfn precis när jag skulle ta fram deras torrfoder, de tog väl för lång tid, så han satt o skrek högt samtidigt, så Roger undrade ju vad jag höll på med. :p
Han ville att jag skulle jobba både kväll o natt, men jag tog bara natten. Orkar inte ett till dubbelpass, dom här veckorna har verkligen varit jobbiga, så egentligen orkar jag inte ens natten. :p Enda anledningen till att jag tackade ja var att jag tänkte på semesterpengarna.... ;-)

Nu ska jag äta kombinerat frukost, lunch, middag. Rätt så hungrig nu. Sen ska jag till downtown o spela finn fem fel! Var ca 100 år sen sist, de är kul. :)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0