Busiga kattungar

Försökte ha sovmorgon idag igen, men Gizmo o Nova hade bestämt sig för att de inte var nån bra idé. Vet inte hur många ggr dom väckte mig innan jag gav upp. :p Dom var busiga o tyckte väl att jag var tråkig när jag sov. :)
Nu när jag varit uppe ganska länge så har dom hunnit busa av sig, så nu lär dom väl sova hela eftermiddagen tills jag ska till jobbet.

Jag var riktigt duktig att städa igår, men hann inte allt, så måste fortsätta idag. Men har städat sånt som inte städats på 100 år o var rätt så noggrann med allt, så de lär ju bli bra till slut. Bl a så städade jag skafferiet. Sånt gör man inte ofta, några saker hade t.o.m. gått ut (inte på krogen :p).

Nu är de dags att dammsuga, bl a under soffan o andra ställen där man sällan dammsuger. :p De är ändå svinkallt ute idag, bara 8 grader, så då kan man lika bra städa. Man vande sig fort vid 18-23 grader som vi hade i en vecka, så nu fryser man ju halvt ihjäl när man går utanför dörren. :p

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sandradee
2008-05-14 @ 17:39:33

det är en labrador.. han e väl 13 veckor typ tro ja:P e helt slut nu! huaa, skaffa aldrig hund:P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0