Deklaration

Jag somnade i soffan igår, inte så oväntat kanske :p Sen blev jag pigg o satte mig vid datorn ett tag, men somnade nästan på stolen. Spelade ju en beta-match samtidigt, men jag förlorade på tid. Kanske inte så konstigt, är ju en fördel om man är vaken när man spelar. ;-)
La mig iaf vid 1-tiden o vaknade 3 o kom på att jag inte deklarerat! Haha... så klev upp o fixade de. De gick ju hur fort som helst, gjorde via sms som förra året o året innan. Så fattar inte varför jag väntat med det så länge, men jag är ju alltid ute i sista minuten. :)

Ställde larmet alldeles för tidigt, fastän jag inte hade nån tid att passa. Men ville inte sova bort hela dan. Pga tröttheten så ställde jag ju fram larmet 5-10 min åt gången flera ggr, skulle tagit en vettig tid från början. Då hade jag nog varit piggare än jag är nu iaf.
Blev väckt av Nova ett antal ggr oxå. Hon busade med bollen bakom sängen som vanligt. På nått sätt har hon lättare att komma dit än att komma därifrån. Jag höll på att bli tokig! Tre ggr fick jag hjälpa henne därifrån, hon pep o petade på mig med framtassen som hon lyckades få in mellan bräderna. Svårt att förklara, men ni som sett min säng vet ju ungefär vad jag menar. Tredje gången "slängde" jag ut henne från sovrummet, gångerna innan var jag för trött för att komma på att jag kunde göra det. :p

Nu ska jag göra nåt vettigt av den här dan, innan de är dags för jobb igen.

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0