Första maj

Idag har jag varit på travet, det var hattparaden idag. Kul att se alla hattar, vilken fantasi en del har. :) Spelade lite oxå, men de gick inte så bra. Vann lite, men hamnade på minus ändå. :p Men kul var de iaf!
Blev ingen majbrasa o sånt igår, jobbade ju till 22. Men efter jobbet följde Lina, Sofie, Elin o Catrin med hem till mig för att se film o spela kort. De var kul! Borde vi göra om snart igen :)
Egentligen skulle jag ha långledigt nu, från ons kväll till mån kväll, men råkade förstöra ledigheten med att ta på mig extrajobb både idag o imorgon. Så ska lägga mig o vila nån timme nu, har sovit alldeles för lite för att orka jobba en hel natt. ;-p
Jag är fortfarande för lat för att lägga in bilder från festen o lite annat, men ska försöka fixa de i helgen. :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sofie
2008-05-01 @ 19:54:39 URL: http://sofiiie.blogg.se

latmask.. :P in me lite bilder nu! ;)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0