Förstörd ledighet

De har varit skönt med helg, även fast jag förstörde min långledighet med att jobba extra i torsdags. Men var iaf ledig fre, lör o sön. :) Så skönt!! Känns nästan som jag haft semester, evigheter sen jag var ledig flera dar i sträck ju. :p

Skulle egentligen vara ledig till imorgon, men ska jobba extra inatt igen. Tur att jag sov ett tag på eftermiddagen. Råkade somna på sängen efter att jag varit i Birsta. De var inte planerat. Drömde att jag var på jobbet o vaknade sen av att dom ringde från jobbet. Haha... Dom kanske kände på sig att jag drömde om dom. ;-p

Ska väl lata mig en timme till nu då, sen är de dags att göra sig klar. Börjar kl 23 o ska ju gå dit, så lika bra att börja i tid så jag slipper springa sista biten. :p

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0