I sista minuten

Nu är de snart nytt dygn, så bäst jag skyndar mig att klottra ner några meningar här. Ska ju försöka skriva varje dag, om jag inte är bortrest.
Latheten idag kan jag bara skylla på att de blev sent igår. ;-) Gick o la mig vid 6 imorse tror jag, men de berodde mest på att jag var utelåst... :(
Festen hos Nelly var iaf kul! Lina, Mira, Sofie o Elin kom förbi här hos mig ca en timme innan, vi tog varsin mjöldrink o provsmakade även vinet som vi skulle ta med o dricka hos Nelly. Sen tog vi taxi dit strax efter kl 20.
De var mkt folk där, massa människor man aldrig sett förut, men även en hel del från jobbet. Vi tillbringade stor del av kvällen på uteplatsen. Riktigt mysigt! :) Vid 1-tiden stack vi in till stan för att gå på krogen, de blev stadshuset som vanligt. :p Jag hade ingen kamera med den här gången, så har inga bilder att lägga upp. Men antar att Nelly o Sofie fixat det på sina bloggar? ;-p

Hmm... inte lätt att skriva blogg med två busiga kattungar i samma rum. Nu turas de om att hoppa upp i mitt knä, sitta framför skärmen, gå på tangentbordet, busa med mina fötter mm... De är charmiga. :p

Nej, nu är de dags för en film o sen sova. Ska bli så skönt! Jag var rätt så trött på jobbet ikväll, tur att jag inte hade natten också, jobbade bara mellan 17-22. Rätt så lagomt o med bra betalt oxå. Synd att man inte får jobba extra oftare på söndagar. :)

Natti!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Hasse
2008-05-06 @ 08:45:19

såna där mjöldrinkar e livsfarliga har jag hört *fniss* ;P

Postat av: Eva
2008-05-06 @ 12:47:34

Hahaha..... va du var rolig då. :p mjölKdrink då! ;-)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0