Många sökande

Idag är de dags för tvättstuga då. De var ju på tiden, hade bara ett par strumpor kvar tror jag. :) Hade ju tänkt tvätta i tisdags, men fanns ingen ledig tid då.
Sandra berättade inatt att vårt jobb fått in 400 ansökningar om sommarjobb, o av dom har dom anställt 30. Hoppas verkligen dom lyckas välja bra folk då. :p
Jag ska ju jobba 3 veckor i juli, o är ju då flest har semester, vill inte va ensam med massa folk som inte kan o vill jobba. :p Men som tur är så har jag ju Sofie, Sandra, Catrin o Lina mfl.
Är nöjd med hur jag delat upp min semester, o att jag fick dom veckor jag sökte. Har sista veckan i juni, från midsommar o två veckor framåt. Kommer alltså tillbaka andra veckan i juli. Sen i augusti har jag två veckor till. :)

Nu ska jag ner till tvättstugan igen då....




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: neeely
2008-05-16 @ 16:39:43

Näe inte skrivit den själv,tyckte bara att den var riktigt bra skriven,jag brukar skriva dikter ibland men dm lägger jag inte upp här :P

Postat av: Veronica
2008-05-16 @ 17:55:53 URL: http://draken77.blogg.se

Ja du han hade tur för ingen hade märkt att han va borta *asg* men som du säger de e typiskt din bror :) Ja tråkigt blir de då inte iaf. Kramis


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0