Renar på Arlanda!

Haha... ibland kan man ha lite skumma drömmar. Var så trött igår på eftermiddagen, så visste knappt vad jag gjorde.
La mig o sov ca 15 min innan jag skulle till jobbet, bara för att kunna hålla mig vaken i kodninsrummet.
Drömde nån knepig dröm om att jag skulle på semester. Var på en parkering utanför Arlanda o hade Gizmo o Nova i kattburen. Plötsligt kommer de typ en renfamilj. Ren-föräldrarna ställer sig vid varsin telefonkiosk o börjar leka med telefonerna. Jag tyckte de såg så kul ut, så var tvungen att leta fram kameran för att ta kort.
Då märker jag att både Gizmo o Nova har smitit ur sin bur o springer runt på gräset.
Plötsligt börjar renarna springa runt o jaga dom! Jag blir skiträdd o tror att renarna ska bita ihjäl dom eller nått. Hur kan man drömma så skumma drömmar o ändå tycka att dom är helt verkliga? O fattar inte hur jag kunde drömma om renar som pratar i tfn?? Måste vara för att de var några renar på tv när jag gick igenom kanalerna. :p

Hmm... igår gick jag till jobbet för att vara där i 4 h, o 12 h senare fick jag gå hem. Blev övertalad att jobba natten oxå. Hade bestämt mig för att inte göra det, men hade två processledare med bra övertalningsförmåga som lyckades få mig att tacka ja till jobb 23-06 oxå. :p Men blir ju övertidspengar o jag lyckades ju hålla mig vaken, så kommer inte ångra mig när lönen kommer! :-D Tur att Catrin hade bytt med Peter o att Sandra jobbade extra, då hade jag ju några att umgås med nu när Mira börjat sin semester. :)

Nu ska jag va lite social på msn, blinkar ett litet mini-disco. :p Sen måste jag nog sova lite, annars kommer jag va en zombie på stan idag.

Natti!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Joakim Forsberg
2008-05-30 @ 07:44:11 URL: http://joakimforsberg.blogg.se

hah ;>


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0