Shopping

Vad klantig jag är! När jag hade gett katterna mat o skulle ställa in maten igen, så råkade jag välta ut en burk med rostad lök. Självklart flög locket av o all lök spreds ut över golvet! Gizmo skyndade sig att tugga i sig lite lök innan jag hann sopa ihop allt. :p Visste inte att katter tyckte om sånt. :)

Var i Birsta idag för att köpa lite kläder o sånt. Men de var mkt folk o jag var trött o less, så blev mest bara irriterad på alla som var i vägen. :p
Blev iaf ett par jeans o en tröja. :) Sen gav jag upp o stack hem. Nu är jag iaf på bättre humör, ska börja göra mig redo för PARTY!  :-D
Ska till Pernilla på tjejmiddag, o sen blir de utgång. Ska bli kul! Har väl egentligen inte tid att sitta här o leka, ska skynda mig till duschen nu o göra mig klar.

Ha så kul ikväll allihop! Kanske ses nått på krogen (ni som ska ut). Jag lär ju hamna på Oscar, eller kanske Aveny. Får se vad som händer. ;-)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2008-06-01 @ 10:12:09 URL: http://draken77.blogg.se

Hoppas att du hade de kul i helgen, även om du höll på att somna sittandes många ggr som jag förstod de. Jag tycker du gör de bra som jobbar så mycket med så lite sömn, men glöm inte att lyssna på din kropp oxå. Pengar e inte allt när kroppen inte vill nå mer. Jag missunnar inte dig att jobba för att få pengar till semestern för vem vill inte ha de :) men vi e ju bara rädd om dig ju :) Kramis

Postat av: Eva
2008-06-01 @ 23:29:45

Ja, de har ju blivit lite väl mkt senaste tiden, o har känt att jag knappt orkar nånting nu på slutet. Men som tur är så är jag ledig hela den här helgen, o vägrar dessutom jobba extra då, eftersom man måste vila nångång :) Så nu är jag pigg o har lite mer energi igen. Tack för att ni bryr er! :) Kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0