Skönt

Idag har jag bara tagit de lugnt, o de har varit sååå skönt! :)
Det enda nyttiga jag gjort är att diska, städa lite o handla på Willys. De var ju på tiden, har tänkt handla sen i söndags typ. :p Men hade ingen inspiration, så blev inte så mkt förutom några konserver, bröd, grönsaker o lite annat.

Ikväll har jag bara tagit de lugnt. Sett på tv o spelat Finn fem fel o Shanghai på Downtown. Lika kul som vanligt. :)
Imorgon måste jag handla morsdags-present, födelsedagspresent till pappa (han fyller år på morsdag) o åka till systemet. Jobbar ju kväll/natt sen o börjar 16 på fre, så finns inte så mkt annan tid att fixa de än imorgon före jobbet.
Nån som har bra idéer på presenter? Funderar lite på att fixa en gemensam korg till föräldrarna med lite smått o gott i. ;-)



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-05-22 @ 11:30:33 URL: http://anst86.blogg.se

jag tänkte just fråga dig om tips till morsdagspresent.. jag har inga idéer alls :(


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0