Solig söndag

Jag har verkligen ingen fantasi idag, men ska ändå försöka klottra ner nått här. :) Börjar jobba om ca 3 timmar, skulle ju va ledig till kl 24 egentligen, men de behövdes folk som vanligt. :p Inte helt fel att jobba extra en söndag, ytterligare lite pengar till semesterkassan. :-D

Nova var så gullig inatt. Hon lekte med sin favoritboll, den lilla svarta pälsbollen som skramlar. Jag var trött, så jag gick o la mig.
Efter några minuter vaknade jag av att hon puttade på min hand med nosen. När jag rörde handen märkte jag att bollen var i min hand! Jag kastade iväg den till vardagsrummet, men efter några min hände samma sak igen.
Hon höll på så där några ggr, till slut var jag nog för trött för att reagera :p Eller så tyckte hon inte att jag var nån bra lekkamrat. :)
Hon är som en liten hund, de händer ganska ofta att hon bär bollen till mig för att jag ska kasta den åt henne, men de är första gången hon gör det när jag sover.

Nej, nu ska jag ut i sommarvärmen. Ha en bra dag!

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0