Sommar!

Känns som sommar ute. De är 21 i skuggan o igår var de 22  i skuggan vid 17-tiden. :) Sååå härligt!
Längtar massor till imorgon, min första lediga dag på 100 år... nästan iaf. :p
Har kommit på att på 3 veckor är jag ledig 4 dar. Men så kan de gå, de är ju självförvållat. ;) Men idag känns de verkligen... är så trött o seg!
Blir ju kanske inte bättre av att jag även försöker hinna göra saker på dagtid/eftermiddagar, o då finns de inte tid att sova ett vettigt antal timmar nån dag. :p
Men imorgon ska jag ha sovmorgon o sen blir de utflykt i sommarvädret om de är samma härliga väder som idag. Är de nån som har nått bra tips på utflyktsmål? Gärna i närheten av S-vall, men går även bra inom en radie på typ 10 mil. :)

Nu ska jag försöka göra nått vettigt innan de är dags för jobb igen. Ha en bra kväll!




Picnic imorgon! :-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sara
2008-05-09 @ 21:06:58

jag tycker att en picnic id Merlo slott borde funka bra... eller Bureplatsen!!

Postat av: Eva
2008-05-09 @ 22:38:32

Bra idé Sara. :) Merlo slott tänkte jag inte ens på :) Men jag vet inte vart Bureplatsen är. Har även funderat på Galtström, Alnö, Indal-Liden nånstans o höga kusten. Beror på vilken tid vi lyckas ta oss iväg. :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0