Sömngångare

Jag är så trött, så jag vet inte hur jag ska klara kvällen. Bestämde mig för att bara sova några få timmar idag, ska ju inte jobba natt sen förrän på tis. Men en timme innan larmet skulle starta, så kom vår alldeles egna lilla fyrbenta väckarklocka o väckte oss. :) Gizmo var så envis, han gav sig inte. Skuttade runt i sängen, busade med mitt hår o höll på med massa annat bus. Han var hungrig, så var lika bra att kliva upp o ge dom frukost, o då blev jag pigg.... tillfälligt. :p
Men nu har ju tröttheten hunnit ikapp mig, så tror jag måste sova middag 15-20 min, lär ju få koda ikväll, o vill ju inte somna på jobbet. :-O

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0