Stadsvandring

Idag har jag varit på stan med Lina, Sofie och Elin. :) De var härligt väder o man fick lite sommarkänsla när man vandrade omkring där.
Vi hade några grejer att ordna o lyckades hitta en dag när dom flesta kunde. :)
Passade på att äta en mjukglass i solen o då träffade vi på Totte, lät som han gick runt o sjöng eller nynnade eller nått. :p
Såg även några andra från jobbet, bl a Pelle som satt i solen.
Jag tror inte jag var så bra sällskap, kände mig mest som en zombie eller nått. Var så extremt trött, så visste knappt vad jag gjorde.

Var tvungen att sova ett litet tag när jag kom hem, var så trött så jag var alldeles yr. Var de på stan oxå, o såg massa vita prickar som flög omkring. :p Hmm.... När jag kom hem blev de en ipren o sängen i ca 30 min. Tror de tog ca 10 sek innan jag somnade. Är trött än, men ville inte sova så länge på kvällen, då kan jag ju inte sova inatt.

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0