Stressad

Egentligen har jag inte alls tid att skriva nån blogg idag, men har ju sagt att jag ska skriva varje dag, iaf försöka. :p
De var kul att spela kubb i parken igår, vi var 10 st, så blev ju några till slut. :) Ingen var ju speciellt bra, men de var kul iaf. Måste spela snart igen!

Sen stack vi till Lars W för förfest. Vid 21-tiden stack killarna in till stan o vi stannade kvar o lånade hans lägenhet till strax efter 24, de var snällt! :-D
När vi kom in till stan letade vi upp honom igen, o sen gick vi till Bishop's arms o satt på deras uteservering tills dom stängde. Lite kallt, men kul ändå. :)

Nu ska jag göra mig klar. Ska till föräldrarna för att fira morsdag + pappas födelsedag. Sen ikväll/natt är de dags för jobb igen då...

Ha en bra kväll o grattis alla mammor!




Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0