Boksignering - Björn Hellberg

Kväll/natten på jobbet igår gick riktigt snabbt. Kändes inte som man var där i 13 h. :)
Nu är de bara tors kväll/natt o fre kväll kvar att jobba, sen har jag semester i nästan 2 veckor. Ska bli skönt att vila upp sig inför julstressen. :p

När jag kom hem imorse så såg jag flisor på diskbänken. Fattade inte var dom kom ifrån, tills jag såg att en av stekspadarna hade fått sprickor o saknade en bit av hörnet. Antar att de är Nova som lekt gnagare inatt. Ibland tror man ju nästan att man har råttor, istället för katter. :p


Så här "fin" blev stekspaden


Idag blev de inte mkt sömn. Har haft tvättstuga från kl 12, är inte klar än, men de beror mkt på att vi inte orkat sticka till tvättstugan så fort maskinerna har varit klara. Men är nog inte så mkt kvar nu. Typ täcken + överkast tror jag.
Har även hunnit med ett besök i stan idag. Köpte två julklappar, började ovanligt tidigt i år. Men kommer säkert bli så att jag köper dom sista nån dag före julafton ändå. ;-p

De var boksignering på Bokia, så jag passade på att köpa en pocket med Björn Hellberg. De var bra pris, o dessutom fick man den ju signerad. :p
Förutom att skriva deckare, så är han tydligen oxå känd för att kunna massa om tennis o för att han är med i På spåret. Tyckte jag kände igen honom från tidningar o sånt. :)

Nu är de dags att gå till tvättstugan igen, så vi blir klara nån gång. :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-11-20 @ 12:01:53 URL: http://anst86.blogg.se/

vad duktig du är som börjat med julklapparna redan! :)

Postat av: Madelene Nattfrost
2009-03-14 @ 14:32:16 URL: http://www.nattfrost.se

Jag har minan köpt dricka åt Björn Hellberg. ;) Jag köpte Loka BJÖRNbär. ;) Han var väldigt trevlig.


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0