Födelsedagsfest

Igår firade vi Lars. Han fyller ju år imorgon, men eftersom vi jobbat så mkt den här veckan och åker på semester inatt, så fanns de bara lördag kvar som vi kunde fira med familjerna. :)

Gårdagen var stressig, precis som de brukar vara. Skulle städa, fixa o handla de sista. Men för en gångs skull så hann vi bra, jag klev ur duschen typ en halvtimme innan dom skulle komma, annars brukar de va typ 5 min innan. ;-p

Vi bjöd gästerna på mat o tårta, som tur var så hade Lars mamma hjälpt oss en del med maten, annars hade vi nog inte hunnit bli klara i tid. :) Alla verkade nöjda o L verkade gilla sina presenter, den ena presenten ska han utnyttja imorgon. Han fick flygresan betald av sina föräldrar. Av mig fick han ingen present, tänkte att han får vänta tills imorgon, så att han får nått på sin födelsedag oxå.

Lite bilder från gårdagen:

      

1. Nova
2. Lillebrorsan Robin o mina föräldrar
3. Födelsedagsbarnet
4. Gizmo vaktade allas skor :)
5. Lars mamma, Görgen, Lars brorsa och Oliver (röd tröja)
6. Lars pappa o hans brorsa
7. Lars brorsa och Oliver

Nu ska jag försöka göra nått vettigt. Ska baka nått litet att bjuda på ikväll (brorsan, Veronica o Victor kommer för att fira L). Ska även börja packa lite saker. Inte bestämt alls vad jag ska ha med mig, bäst att lägga fram passet iaf. Får inte glömma det! :p

Måste avsluta med en bild på tårtan som Lars var så fruktansvärt stolt över! ;-)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-11-23 @ 19:10:57 URL: http://anst86.blogg.se/

va? när åker ni, jag har varit som isolerad i helgen då marcus fyllde 25år igår och mamma fyllde ju också år igår, så det har varit fullt i våran lgh hela helgen! men jag må då säga att ni hade en förskräckligt ful tårta! :p hälsa lars! kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0