Hoppsan!

De här var ju inte planerat, råkade somna i soffan för nån timme sen o vaknade nyss. Nu är jag superpigg! Jag som hade tänkt lägga mig en vettig tid ikväll, de lär ju bli lite svårt nu. :p

Imorgon är de dags för Seko-möte på Aveny. Som tack till dom som kommer dit, så bjuder dom på middag efteråt (även det på Aveny). Blir ju nästan lite sugen på utgång efter de, men ingen verkar ska gå ut, så blir väl en lugn hemmakväll istället. Iofs tänkte jag ta de väldigt lugnt om jag går ut oxå, mest bara ut för att kolla läget o så. Lars ska ju ut, o känns inge kul att komma hem till en tom lägenhet när man egentligen har lust att hitta på nått. :)
Ingen som har nått förslag på vad jag kan göra?

Kom på nu att vi nog måste iväg o handla imorgon, inför söndag. Ska bjuda brorsan o Veronica på mat då. Ingen aning om vad vi ska bjuda på, så hoppas dom inte förväntar sig nått väldigt exklusivt. ;-p

Nu ska jag lägga mig i soffan o kolla på film tills jag blir trött. Fick två nya filmer från lovefilm idag. Är ju med där, testade nått prova-på erbjudande som dom har. Fick iaf 27 dresses idag, typisk tjejfilm, så är tur att Lars nyss gått o lagt sig så han slipper att jag försöker övertala honom att se den. :p
Kommer inte ihåg vilken den andra filmen var, tror de var Snöstorm. Nej, Solstorm hette den kanske. Eller är de snösol. *skojar* :-D


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0