Nyfiken...

... på vem som skrev kommentaren till mitt förra inlägg? Nån som ska hälsa på, kan de va Veronica kanske? Kan inte komma på några andra just nu som ska hälsa på inom en nära framtid. :) Men jag är ju lite senil oxå så... :p

De blev iaf ingen bio idag. Kände mig för trött o seg för att göra mig klar o sticka iväg nånstans. Så vi bestämde att de blir film istället. Jag har legat o vilat i soffan medans Lars har fått lekt av sig o spelat sitt nya dataspel. Fall out tror jag de heter.

Ska se film så snart jag skrivit klart de här, sen ska jag sova tror jag. Så jag är piggelin imorgon när jag ska jobba. :p
Måste komma ihåg att ta med en hundring till julbordet. Förra året fick vi ju gratis julbord från jobbet, i år måste vi betala 100 kr, men är ju ändå billigare än 3-400 som de brukar kosta annars.

Idag fick vi veta nya lönerna, vi får ju löneförhöjning varje höst. Jag fick 500 i löneförhöjning, vet inte vad som är normalt, men antar att jag är ganska nöjd. Fast förra året tror jag att jag höjde med 600. :p

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2008-11-12 @ 13:34:23

Tänk på att inflationen det senaste året har varit på 4%, så egentligen har du inte fått någon löneökning alls, eftersom pengars värde har tappat 4% på ett år :-)

Postat av: matilda
2008-11-13 @ 21:45:30 URL: http://matildaabergs.blogg.se/

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (även kul om du skulle följa min blogg med bloggkoll, högst upp till vänster på bloggen :) )


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0