Snöstorm

Nu har jag bakat klart, orkade inte göra nått avancerat, så de blev chokladbollar. Tar ju inte många min att göra. :)
Dessutom är de ju nått som typ alla gillar, så de borde funka att bjuda på ikväll, förutom bullar o tårta förstås. :p



Jag är så trött, känns som att jag skulle behöva sova middag eller nåt. :p
Mamma ringde o väckte mig i morse o sa att vi måste ställa in firandet ikväll, så vi hinner åka iväg innan ovädret börjar. Vet inte riktigt än hur vi ska göra. Ska snart väcka Lars (han har jobbat inatt) o rådfråga honom.

Man kan ju hoppas att tidningar, radio o text-tv överdriver när de står att de ska bli snöstorm. Men man vet ju aldrig. Dessutom verkar ju vädret ska bli värst vid Uppsala-Sthlm, o där blir de ju kaos när de är typ nån cm snö. :p
Så även om vi kör försiktigt, så vet man ju aldrig hur alla andra kör.
Ska iaf åka så vi har gott om tid, vill ju komma till Arlanda i tid, så man kan ta de lugnt där utan stress. :)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0