Helg!

Nu har jag helg, är ledig enda tills på tis. :) Vi fick t.o.m. gå hem en riktigt bra tid nu på morgonen, strax efter 5.20. De var ju inte helt fel precis! =)

Ska försöka kliva upp tidigt idag så jag kan vända på dygnet. Får se hur de går. :p
Funderar iaf på att gå en sväng på stan innan jag ska träffa jobbfolket. Vi är några st som ska på Bite line o äta tacobuffé. Får se hur många som dyker upp, jag har noll koll som vanligt. :)
Hade varit kul att gå på hockey efteråt o se Timrå-Modo, men jag måste spara pengar. Men blev väldigt frestad att åka dit.Erik ville att vi skulle samla ihop några o åka, men verkar som alla har ont om pengar eller måste spara pengar. O dom som har råd vill inte. :p

Om max en vecka kommer min nya dator. Har beställt en dator från Dell, så hoppas jag blir nöjd. Aldrig köpt därifrån förut. :)
Tänkte ju köpa en mac först, men insåg att jag hellre ville ha pc.

Nu vill busungarna ha frukost. Lika bra att ge dom lite torrfoder innan dom river lägenheten. :)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0