Hockey

Idag har jag varit på hockey. :) De var Timrå mot Djurgården o Timrå vann! Iofs efter förlängning, men dom låg ju under med 0-2, så tur att dom vann överhuvudtaget. :p
De var halva priset på biljetterna, annars hade jag nog inte gått idag. Gick med Lars, blev lite förvånad över att han ville följa med o att de t.o.m. var hans idé! Han håller ju inte ens på Timrå, han håller på Skellefteå. ;-p

Lina ville att jag skulle följa med ut på krogen ikväll, men jag är verkligen inte på partyhumör. För trött o seg mm... 
Redan somnat två ggr i soffan, men har bestämt mig att jag inte får lägga mig före 23. Då kommer jag vakna alldeles för tidigt o jag ska ju jobba natt imorgon.

Jag har tänkt massor på Micaela idag. Dödsannonserna på Bengt var ju i tidningen idag, fick tårar i ögonen när jag läste dom... ;-(
Hemskt när nån blir sjuk o får lämna sina nära o kära alldeles för tidigt. Han blev bara 47 år... :-/

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-10-27 @ 19:01:41 URL: http://anst86.blogg.se/

när kommer ni till skeå och ser hockey då? :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0