Kattproblem

Nova har hamnat i trotsåldern. Nån sorts tonårstrots tror jag. :p
Hon bet ju en del på kablar när hon var yngre, sen blev de bättre, men nu har hon börjat igen.
Trodde det beteendet hade försvunnit, men nu vid 10 månaders ålder så har hon återupptäckt de tror jag o kommit på att de är otroligt roligt, eftersom hon vet att hon inte får. :p
Vi skäller på henne, jagar bort henne mm, så hon vet ju verkligen att hon inte får.
Ändå vaknar man på morgonen av att hon håller på. Hon gör så när hon är hungrig tror jag, för hon vet ju att vi vaknar av det. Men kan ju inte ge henne frukost direkt, för då tror hon ju att de är en belöning eller nått!

Skulle vilja veta om de är nån som testat det där medlet som man kan köpa på djuraffärer? Om det är bra? Dyrt? Finns det annat man kan stryka på sladdarna för att få henne att sluta? Det ska inte va kladdigt o inte farligt att få i sig. :)

Nu är de dags att fixa mat, duscha o sånt. Sen ska jag jobba, kväll/natt, men sen är de helg! Ledig till tisdag. :)




Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0