Mac eller PC?

Jag har inte varit duktig på att blogga senaste tiden. Men har ju fortfarande en trasig dator. De är nätaggregatet som pajat. Är väl inte så svårt att köpa ett nytt kanske.
Men funder på att byta dator, så därför har de inte blivit av än.
Vill ju ha en bärbar,  har varit väldigt nära att köpa en Mac. Men efter mkt funderande så har jag kommit fram till att de nog blir en pc iaf. Har hittat en bra hos Dell som jag funderar på.
Finns ju även en möjlighet att jag inte skaffar nån alls. :p Men har ju funderat på bärbar i minst 1 år.

Sitter vid Lars äppel-dator nu o bloggar. Vi la in bilderna i datorn förut, så har ju en del att välja på. Kanske lägger in några senare idag, men lovar inget.

Senaste tiden har de hänt en del. Har jobbat typ hela tiden, varit upptagen med massa annat o även fått en del tråkiga nyheter. :-/ Så är väl därför oxå som jag inte orkat blogga nått...

Nu ska jag dammsuga. Men får väl börja med att gå en runda i lägenheten o plocka upp lite kattleksaker. Just nu ser de ut som ett kattdagis här. :p




Man blir lätt trött efter allt busande. :)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0