Ny jacka

Har hunnit massor idag, både städat, haft tvättstuga o lite shopping.
Tackade nej till extrajobb även idag, snart lär dom väl sluta fråga. :p Men lite synd att dom aldrig frågar dom dagar som jag kan. ;-)

Har köpt en ny jacka idag. Vet inte än om jag är nöjd med den, var så stressigt när vi var i Birsta. Men så här ser den iaf ut. :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2008-10-07 @ 07:11:55

Jag ser tyvärr inget kort, så jag hoppas att jag får se den snart iaf. e blev en tjockare skal jacka i grå, röd och vit. De fanns en röd/vit jacka med byxa till som jag tyckte va skit snygga men de får bli till nästa höst/vinter. Fick ju inte plats i dom nu. Va blev de för mat i söndags???? Kram på dig

Postat av: anna
2008-10-07 @ 19:21:45 URL: http://anst86.blogg.se/

den var ju jättefin!! :) vart hittade du den? kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0