Råtta i sängen

Då var de tisdag igen då. Tiden måste gå extremt fort, för de känns som att de bara är några enstaka dagar sen de var tis med lagmöte senast. O lagmöte har vi ju varannan vecka. :p
Börjar 17 idag, så har inte gjort mkt vettigt sen jag vaknade. Jobbade ju extra natten mot idag, så sov till 14. När jag vaknade så märkte jag att jag legat o sovit på en lila whiskas-råtta. Gizmo eller Nova måste tyckt att jag skulle busa med dom när jag sov, o antagligen lagt den där för att jag skulle kasta den åt dom. ;-)

Nu längtar jag till lördag, har inget speciellt planerat då, men är  ju massa jobb hela veckan, så längtar till lördag som är min helt lediga dag. :) Nånting kul måste man ju kunna hitta på då, är ju löningshelg. :)

Helgen som var nyss gjorde jag en hel del. Film- o spelkväll på fre, gick på stan på lör, tjejmiddag hos Sara på lör kväll, utflykt till mormor (till Fränsta) på sön. :)¨

Nu är de nog dags att börja fixa mat, riktigt hungrig nu, inte ätit sen mackan jag åt på jobbet vid 1 inatt. :p

    

1. Blev flera spel under spelkvällen, bl a backgammon.
2. Saras dukning på tjejmiddagen
3. Efterrätten hos Sara. Vet inte varför jag bara har kort på förrätt o efterrätt, inte huvudrätten, glömde fota då. :p
4. Mia
5. Sara och Sirma

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sara
2008-10-23 @ 21:00:16

Jag har fotat huvudrätten! Jag kan ju skicka en bild till dig! Ha ha ha


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0